Få mer ut av SEOshop med kreativ optimalisering: 6 tips for å øke salget i din nettbutikk

Få mer ut av SEOshop med kreativ optimalisering: 6 tips for å øke salget i din nettbutikk

Kort sagt, så handler konvertering om å gjøre en besøkende om til en kjøper; dette er det viktigste for enhver bedrift. Med kreativ optimalisering, kan du kan få mer ut av din SEOshop. Platinum partner eFusion er en ekspert i å få bedre resultater med funksjonelle og visuelle justeringer i brukergrensesnittet. I denne artikkelen, vil de gi deg seks punkt-for-punkt-tips om kreativ optimalisering av nettbutikken.

En presentasjon av merchants som benytter vårt eCosystem av vakkert designede maler: Del 2

En presentasjon av merchants som benytter vårt eCosystem av vakkert designede maler: Del 2

Forrige uke presenterte vi første del av hvordan kunder har brukt våre pre-designede maler, som enten er utviklet av oss, eller som er utviklet av eksterne designbyråer. Som nevnt er design en viktig faktor for brukervennlighet og konvertering, og derfor er det viktig å vurdere det når du er i ferd med å starte eller drive din nettbutikk. Les her i del 2 om hvordan tre andre merchants bruker forhåndsdefinerte maler og lær av deres tips og triks. Igjen, er du fri til å dele dine kunnskaper eller utforming av nettbutikken i kommentarfeltet under, eller dele denne bloggposten.

En presentasjon av merchants som benytter vårt eCosystem av vakkert designede maler: Del 1

En presentasjon av merchants som benytter vårt eCosystem av vakkert designede maler: Del 1

Design er viktig for brukervennlighet og konvertering. Det er noe forskere og e-handel spesialister er enige om. Det er derfor viktig å vurdere design når du er i ferd med å starte opp eller drive din online business. SEOshop plattformen tilbyr et bredt utvalg av pre-designede maler som enten er utviklet av oss, eller utviklet av eksterne designbyråer som kan hjelpe merchants med deres design behov. Disse malene er optimalisert for design, konvertering eller har spesielle egenskaper for å aktivere forbrukerne. For å gi en presentasjon av hvordan enkelte selgere har anvendt disse malene, har vi intervjuet syv av våre kunder for å fortelle om sine vakkert designede nettbutikker:

Denne uken vil vi presentere fire merchants, og neste uke vil vi presentere de tre andre. Her gir de tips og triks for andre e-tailers basert på sine erfaringer. Føl deg fri til å ta en titt, og forhåpentligvis vil du bli inspirert til å optimalisere virksomheten din via design. Du kan også dele din egen designet nettbutikk i kommentarfeltet.